Vad gör ni uppe såhär sent då?

Jaa,samma fråga kan man ju ställa mig.Jag och min brorsa började nämligen kolla på gamla filmer från när vi var små och kunde inte sluta.Drog fram film efter film och gud så jag har skrattat.Det är en rolig händelse när jag och min lillasyster Linn ska dansa på scenen med alla dem andra i bamse klubben så dansra vi åt fel håll.Alla springer höger vi vänster och tvärtom.Så gulligt att se.Sen så hittade vi videon som vi gjorde förr förra sommaren när jag var en reporet från tvprogrammet Nördnytt.Så himla kul.Och gud så vi alla har förändrats.Jag hade brunt lockigt hår på den filmen och jag ser verkligen ut som en helt annan människa.Nej men herrehud.Nu måste jag gå och nanna kudden som Mamma brukar säga.Men jag hör av mig imorgon.Kommer nog sova länge men det gör inget.Ska försöka skriva lite inlägg imorgon och sen ett innan jag åker till kollot.



Vill ni veta en bra sak då?
Alice kanske får möjligheten att ta med sig en dator till kollot.Fatta vad skönt det skulle vara.Då kan jag blogga var fjärde dag typ.Det skulle väl vara bra.Tror nämligen inte att det finns ett ända sett för mig att klara mig utan datorn så länge.Nej nu MÅSTE jag verkligen sova.Kommer säkert inte att gå och lägga mig än.
puss /sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0