Söndag


Jaa,så var det dagen innan kollot.Jag kommer ihåg förra året hur nervös jag var.Men detta år är jag helt lugn.Jag och Joel gick och la oss kl 4 igår.Väldigt sent.Men ho cares.Det är ju sommarlov.Har fortfarande inte fattat det p.g.a det fula vädret men ändå.10 veckor kvar.Känns så jävla underbart.ångrar lite att jag förra året bara badade en gång i svenskt vatten.SJukt va? Kanske beror det på att jag är en sån badkruka eller så orkade jag inte.Man är ju inte som man var när man va et barn.När man såg vatten och sprang i.Usch säger jag bara.Idag skulle jag behöva köpa en del saker som en badräkt och solkräm.Ja en badräkt faktiskt.En sån som är inne just nu.Blir en ful bränna då bara men inget ett par minuter i solariet kan fixa.Jag skriver mer ikväll när jag har packat.Puss på er

Kommentarer
Postat av: silje helene

lala, tack så mycket:)

2008-06-15 @ 11:48:14
URL: http://siljehelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0