Snart kommer Älsklingen Alice

Jag och Alice bestämde oss för att ha en liten myskväll här hemma.Är nästan praktiskt tagen ensam förutom brorsan då.Men han hittar säkert på något.Just nu sitter jag och kollar på The voice Tv.Kul med alla gamla låtar som kommer som man lyssnade på sommaren 07.Måndag börjar närma sig med stormsteg.Ska bli så kul att åka på Teaterkollot igen.För en del låter det säkert jättetöntigt att jag ska åka på kollot men så riktigt inte.Det är ju ett teaterkollo.Jag älskar teater och min dröm är att bli en skådespelare.Eller min dröm är att få stå på scenen.Inte en sån skådespelare som är med i BECK eller något sånt.Utan en 2äkta" skådespelare :P
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0