Inköp

Sprang in på coop extra i sista sekunden och köpte det jag behöver.Jag köpte en sminkremover och Vitamintabletter.Silica heter dem och dem har Felicia användt förut.Dem ska vara bra för hår hud och naglar.Jag tänkte nämligen göra denna kollovistelse till en nyttig sådan.Inget godis förutom kanske på godisdagarna.Och sen ska jag även pröva på att gå på en mjölk-laktosfri kost då jag är allergisk mot det men aldrig riktigt brytt mig.Tänkte visa Björn Axen shampoot också.
Kram/sarah



(klicka på bilderna för att dem ska bli större)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där är ingen kopia, jag har själv köpt en sådan till en kompis på Åhléns förra året, det är bara en gammal kollektion. Seriöst vem gör shampookopior? :)

2008-06-30 @ 18:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0