Heta sommarbadräkter från Nelly.com

Hade tiden att visa er ungefär hur jag vill att min badräkt ska se ut.


                                                                      
(klicka på bilderna så blir dem större)


V
isst är dem snygga.Någon av dem här skulle jag absolut kunna tänka mig att sätta på mig.Dock var priset kanske lite för mycket.Men man behöver ju inte köpa dem på Nelly utan man kan ju köpa dem på närliggande affärer som Gina tricot eller H&M.Ska iallafall fråga pappa om han kan köpa en till mig !
Kram på er

Kommentarer
Postat av: madde

dom var fina men jag skulle då aldrig ta på mig en baddräkt haha :) men ja på vissa är det ju skit snygg, och man får ju inte så snygga ränder derket heller när man solar. Fin blogg :)!

2008-06-15 @ 12:44:07
URL: http://flaashbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0