Godnatt

Nu har Alice kommit.Vi har köpt chips och lite gott gott.För mig fick det bli Grain delight."Det nyttiga valet".Men iallafall,längtar till på måndag.Ska gå upp kl 7 för jag och Alice ska vara i T-Centralen kl 08.30 (på måndag alltså).Längtar som attan.Kommer få träffa en massa kompisar från förra året som Olivia,Elli,Petra och några andra kompisar.Det ska bli så himla kul :)
Nej men nu funderar vi på att kolla på någon bra film som jag har hemma.Vi har ett litet bibliotek med dvd:s här hemma :)
Blir nog någon komedi eller någon romantisk del eftersom det blev väldigt mycket skräck med Felicia igår.Bloody Mary är ju så otroligt bra.Även om den hackade mycket p.g.a repor så fick jag iallafall se hela filmen.Imorgon får jag se vad jag hittar på.Måste ju packa ner dem kläderna som fortfarande var för blöta för att vika ner i bagaget.
Men vi hörs imorgon/Sarah

Målade naglarna också med en fin färg.Får inte glömma bort att ta bort den innan jag åker till kollot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0