En tripp till IKEA med familjen

Har precis kommit hem från IKEA där vi hittade ett nytt köks bord för bara 1100 kr.Billigt va.Då ingick stolar också självklart.Det är jäte fint.Det är ett bord i stål med en glaskiva.Det gamla bordet har funnits i fem år nu skulle jag tro eller längre kanske.Sju åtta år,något sånt.Så det har ju fått tåla väldigt mycket stryk.Självklart åt vi på IKEA.Det var igentligen därför vi åkte dit.Men så hittade vi det fina bordet.Innan IKEA åkte vi in en sväng på RUSTA där köpte jag en lätt tonande dagkräm.Alltså som en dagkräm med lite foundation i.Skitbra och helt i min färg.Ibland har man tur.Sen köpte jag ett Björn Axen shampoo också men den tror jag är en kopia för det är inte alls samma lukt eller samma förpackning.Köpte den mest för att ha med till kollot då den är i en reseförpackning :)
SNart måste jag börja packa.Tror jag skrivit det på vartenda inlägg nu men iallafall :)
Pussis/sarah




Kommentarer
Postat av: Sandra

svar; åhh, taack. din värkar inte så "pjåkig" den heller. x)

2008-06-15 @ 17:07:09
URL: http://sdra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0