Äntligen hemma

Hej allihopa.Är äntligen hemma nu.Känns jättekonstigt att sitta vid en data och skriva.Jag har haft det helt underbart på kollot.Träffade en kompis som heter Julia.Hon är jättesnäll och vi blev tajta.Vi ska träffas på Tisdag och ta en fika :)
Det var jättesorgligt att ta förväl av alla kolloledare.Jag får aldrig mer komma tillbaks som kollobarn oxh det känns jättejobbigt.Jag och Julia grät på bussen.Men vi höll varandra i handen och tröstade varandra så det blev bra efter en stund.Vill också tacka för alla underbara kommentarer.Även om en kommentar va skit taskig och helt onödig.Men jag har ditt Ip nummer och synd för dig att min pappa kan söka upp namn och bostad på det ynka numret.Men nog om knäppa personer.För sånna finns det gott om.Har iallafall saknat att blogga.Även om det inte har varit jättesvårt att inte göra det.Har haft så himla roligt så jag har glömt bort att göra det :P
Nej nu ska jag upp till centrum med mamma och shoppa lite.Puss på er
(sätter in bilder ikväll)
/sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0