Torsdag


Gud vad tiden bara springer iväg helt plötsligt.Helt plötsligt blev det torsdag.Liksom hallå vart tog tisdag och oinsdag vägen? Jag har iallafall varit med min kompis Julia dem senaste dagarna.Ni vet hon från kollot.Vi har haft det skit roligt.Vi har suttit och myst uppe på skinnavisberget och rökt vattenpipa (tobaksfri).Jätte mysigt.Jag har också hunnit vara med Felicia som åker till götet idag.Kommer sakna henne som attan.Idag ska jag upp till vällingby City och köpa mig ett par blå färgade jeans. Julia hade ett par som jag fick låna och jag blev helt kär i dem.Ska kolla om dem finns i en mörkare blå färg bara.Jag vet att jag har varit skit dålig på att uppdatera men sommarlov är sommarlov och man är ju en tönt om man sitter och lägger in tusen inlägg per dag.Man har ju ett liv.No affense!
Men jag ska försöka uppdatera under dagen.Visa vad jag har köpt och så vidare :)


Utsikt från skinnaviksberget.Visst är det fint :)

Vatten pipan.Med smak pepparmint :)

Tjejerna....Astrid,Sarah,Julia och Sonja :)

Jag i Julias rum med hennes blåa jeans.Vill haaaaaa...!!



Puss/sarah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0