Tjingeling..

Ojj,vad ofta jag skriver.Måste typ sätta in tusen inlägg per dag eller något.Näeh,skämt åsido.Jag har bara ingen tid eller ork att skriva men jag gör det så ofta jag kan..Ska verkligen försöka att bli bättre på att uppdatera.Det lovar jag!
Vad har jag gjort idag då?
Felicia sov över hos mig efter at vi hade kollat på The Ring.Så vi vaknade imorse vid elva tror jag.Eller jag blev väckt av söta Felicia kl elva.Efter det städade jag och Felicia gick hem.Efter det har jag varit uppe i centrum och varit hemma och slappat.Så roligt var det idag liksom.Juste precis innan vi skulle gå ut från affären började det spö regna.Det verkligen öste ner och jagoch min brorsa blev dyblöta.Men vi fortsatte att gå.När vi kom hem var det ju inget snack om torrhet.Dyblöta från topp till tå.Juste ,jag kom in på JENSEN Norra.Är så himla glad för det.
Puss på er/sarah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0