Sex an the city- The movie



Jag överasskade Felicia med att bjuda henne på filmen Sex and the city ,en superbra film.Jag och Felicia totalt älskar den.Kan verkligen tänka migh som en sån där frän tant när jag är 50 år.Inte tänker jag försvinna bakom stora tält och tappa stilen helt.Stilen är här för att stanna.Åter till filmen iallafall.Sjuuuuuukt bra.Bästa filmen i år(Arn såg jag i december så den räknas ju knappt).Alla kläder och märken.En tjejs dröm värld.Vad kan man säga.Totalt värt pengarna.Får Tacka pappa också eftersom han hjälpte mig med pengarna.Taack! När man kom ut från bion var det som om man levde i en annan värld.Sen, fem minuter senare inser jag verkligheten när en utlänsk man tutar åt oss genom bilen.Vipps.Hello real world.Kanske också är det så för att man bor i döööötrista sverige.Dötrista Vällingby.Jag vill åka utomlands bara njuta av värmen,bada träffa killar.Vill bli vuxen!
Puss på er/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0