Lördag



Förlåt för att jag är så himla dålig på att uppdatera.Jag vaknar så sent på dagarna nu och efte det hittar jag alltid på något.Mamma och jag åkte iväg en stund till Coop Forum och Storhandlade.Det var kul.Träffade en gammal barndoms kompis sojm jag hälsade på :)
Nu ska jag dra iväg till Malle en stund och vara där.Sen ikväll kanske jag ska träffa Julia.Vet inte vad vi ska hitta på men vi har alltid roligt med varandra så det är nog lugnt :)
Men vi hörs senare.Juste premiären va jättecool igår.Tog massor med bilder men ajg orkar inte ladda upp dem på datorn.Hehe.Men jag gör det på måndag för då är jag hemma hos pappa och han har snabbare dator.Va skit många kändisar där men mer om det på måndag.
puss /sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0