Fredag

Som sagt,dagarna flyger iväg och idag är det fredag.Har ju snart gått en hel vecka sen jag kom hem från kollot.känns lite tråkig.Snart tar ju sommarlovet slut :( Jahupp,vad händer idag då.Joo min kollo kompis Ellie och jag ska gå på premiären av mamma mia.Vi ska stå där utanför och försöka få tag på alla kändisars autografer.Många kända kändisar kommer som Meryl Streep m.m.Ska bli kul tror jag :)
Måste bara ha lite fina kläder på mig för aftonbladet och Tv kommer ju vara där :)
Gaahh,vad ska jag ha på mig?
Kanske kan jag sätta in bilder och låta er bestämma?
Juste jag fick förfrågan om jag hade färgat mit hår.Jaa,det har jag.Det gjorde jag faktiskt i måndags.Va otroligt trött på att vara blond (gul) så jag färgade det tillbaks till min naturliga hårfärg.Ska iallafall bege mig upp mot centrum och möta min Gudmor :).Vi skulle kolla på lite smink och prata :)


Jag och Ellie :)
/sarah

Kommentarer
Postat av: Natalie

nej men sluta, det förstår jag.

Allt bra då?

2008-07-05 @ 13:32:23
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0