Film ikväll?

Tänker bara ta hand om mig själv idag.Var uppe i centrum och köpte shampoo och balsam.Fick bli Head & Shoulders Menthol.Håret känns så friskt när man har andvändt det.Fräcsht.Nej men usch nu gör jag ju typ reklam.Tänkte iallafall kolla på någon film ikväll.Skräckis eller komedi.Det är frågan.Det är ju jättekul att kolla på komedier men skräck tilltalar mig mest nu.Brukar inte vara så.Men vi får som sagt se.Skulle åkt och båtluffat med min kompis Julia men det fick jag inte.Känns lite surt eftersom att jag inte kommer göra något annat den här sommaren.Blääää..
Ciao!/sarah


Kommentarer
Postat av: calvin

Ja det ska jag göra :)

Ja då blir det svårt med drinkar. haha

2008-07-08 @ 03:08:34
URL: http://calvinbozic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0