Designen

Hejsan allihopa.Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera.Men jag har hållt på med designen hela dagen och nu är jag äntligen klar :) Vad tycker ni.Blev inte sidan skit snygg?. Igår råkade jag nämligen trycka på byt stilmall och allt försvann.Skitkul.Men bra va väl det antar jag efter som att jag kunde börja om från början och göra en design som jag verkligen gillar.Så nu kanske jag kan få tillbaka lite utav min bloggkänsla.Tycker nämligen att jag har tappat den helt på sistonde.Har inte tyckt att det är kul att blogga,men jag hoppas att det komer tillbaka.Me4n det gör det säkert.Men mitt liv har inte kännts så dära jätteroligt att skriva om på sistonde och då är det ju inte kul att skriva ner.Snart ska jag gå upp till centrum och köpa shampoo.Pappa har ju inget här hemma.Fyy på honom.Eller han har shampoo men inget balsam.Ni vet säkert hur det är?
Men vi hörs senare :)
Puss och kram/sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0